Doprava a platba

 
KURÝRNÍ SLUŽBA PPL
 
 

Doručení zásilek probíhá standardně následující den po odeslání, a to od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00).

 

DOPRAVA - ČESKÁ POŠTA
 
  • Pokud zvolíte dopravu Balík Do balíkovny, je cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
  • Jak probíhá dodání Balíku Do balíkovny? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • Pokud zvolíte dopravu Balík Do ruky, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku Do ruky? Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.
  • Pokud zvolíte dopravu Balík Na poštu, balíček Vám bude dopraven službou Balík na poštu, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši poštu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku Na poštu? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

 

 

DOPRAVA - ZÁSILKOVNA

  1. V eshopu si při objednávce vyberte naši pobočku,kterou máte nejblíž.
  2. Jakmile nám eshop (odesílatel) předá zboží k přepravě, okamžitě vám pošleme email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
  3. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku (pokud to přímo nevyžaduje e-shop), stačí znát heslo.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě nám pošlete odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní. (Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena)

 

 
DODACÍ LHŮTY
  • U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.
  • Skladem: Zboží je k dispozici na centrálním skladě v Ostravě.
  • Skladem do 14 dnů: Produkt je na cestě od dodavatele na náš centrální sklad v Ostravě. Termín naskladnění uvádíme vždy v tabulce dostupnosti, stejně jako předpokládané datum doručení, vždy u jednotlivých produktů.
  • Expresní doručení vaší objednávky do 24 hodin, platí pouze při objednání zboží na Dobírku, nebo při platbě přes platební bránu GoPay a to vždy každy všední den od pondělí do čtvrtku do 13:00 hodin, při platbě předem na náš účet, nebo v pátek Vám nemůžeme garantovat dodání do 24 hodin.

 

MOŽNOSTI PLATBY
 

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

  • Dobírka: Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.
  • Platba předem na účet: Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do 10 pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.
  • Platba kreditní kartou / přednastavené platby prostřednictvím Gopay: Přejete-li si objednávku uhradit přes internet kreditní kartou, nebo pomocí přednastavené platby zvolte prosím tuto možnost při volbě způsobu platby. Následně objednávku potvrdíte a budete automaticky přesměrováni do platebního rozhraní.

 

Expresní doručení vaší objednávky do 24 hodin, platí pouze při objednání zboží na Dobírku, nebo při platbě přes platební bránu GoPay a to vždy každy všední den od pondělí do čtvrtku do 12:00 hodin, při platbě předem na náš účet, nebo v pátek Vám nemůžeme garantovat dodání do 24 hodin.

 

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis emailem: info@slevazde.cz, nebo na lince +420 702 780 780